Vantar i Pippimönster

Oj vad tiden går fort! Tyvärr har jag inte hunnit med något handarbete över julen. All tid gick åt att färdiställa mina egna julklappar.
En tjej kontaktade mig och min väninna Eva och ville beställa en mössa.
När väl mössan var levererad hörde hon av sig igen och undrade om vi inte kunde sticka matchande vantar i Pippimönster.
Eva, som just du hade tid över, kastade sig över uppgiften och några dagar senare var vantarna klara.
Hör av dig om du är sugen på egna Pippivantar.
Priset är 280,-
Just dessa vantar är stickade i SvartaFårets bumullsgarn Tilda.
Helena har sedan dessa gjordes stickat ett par i Järbos Ullgarn Raggi. Dessa vantar är garanterat varmare än ett par stickade i Tilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0