Handstickade Pippi-Mössor till salu......och lite annat......

Jag och min väninna Eva stickar just nu mängder av Pippi-Mössor!
Efter förra inlägget har efterfrågan varit stor på just Pippi-Mössor!
Jag tar hjälp av min väninna Eva som är jätte dukitig på att sticka så vi kan tillgodose alla som frågar efter en mössa. Kul att de är så populära!
Just nu har vi en Pippi-Mössa till baby/barn till salu!
Storleken är 46-51 cm och priset är 280,-
Garnet är Svarta Fåret, Tilda, 100% bumull, tvättas i 40 grader
*
Vuxenmössan på bilden ovan är SÅLD
men är du sugen på en engen Pippi-Mössa så hör av dig genom ett mail till [email protected] så stickar Eva eller jag!
Storlekar: Baby (ca 44-46cm) barn (ca 49-51cm) dam (ca 54-56cm) herr (ca 57-59cm)
*
*
*
Eva har följande mössor och tossor till salu!
Storlek på mössorna och tossor är 6-9 månader
Färgen är starkrosa och blågrå
Priset för ett sett med mössa och tossor är 300,-
Garnet är Drops Merion Extra Fine, 100% Merino Woll Superwash, tvättas i 40 grader.
*
*
*
Eva virkar även baby converse - Pris 150,-
Färg kan man välja själv men just nu finns det ett par marinblå och ett par svarta färdiga för leverans
De blå är 10 cm i sullängd och de svarta är 9 cm i slullängd.
Garnet är Drops Paris, 100% Combed cotton, tvättas i 60 grader.

Är du intresserad av att köpa eller beställa?!
maila [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0