Tröjor till USA

Som jag nämnde i förra inlägget så har familjen fått tillökning "over there"......
En liten ny medlem till klanen har sett dagens ljus.

Lite kläder från Tranan of Sweden måste den lille killen få.


Det är så roligt att äntligen få "ett offer" att sy till. =)
Mina tonåringar där hemma är mest sugna på OnePiece så det var kul att äntligen få rota fram de gamla mönsterna igen.

Två små tröjor blev resultatet.
Den röda är i storlek 50/56 cl och den Blå är i storlek 62 cl.


Mönstret är ett gammalt mönster jag använde när mina egna var små. Praktiskt med kuvertknäppning tycker jag. Skönt att slippa knappar när de är så små!

Tyget är lite blandat. Något från JNY och något från S&S.

Jag är jätte nöjd och hoppas att lille M också tycker att kläderna sitter bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0