Randig tröja och blå byxor str. 74/80

Jag gjorde en tripp till Ohlssons Tyger eftersom det just nu pågår rea och 50% på många tyger. Hittade inte jätte mycket men jag köpte dock en meter av ett mysigt tyg i randigt interlock.

Blev naturligtvis tvungen att sätta saxen i tyget så fort jag kom hem :)

En söt liten tröja blev resultatet "piffad" med röd mudd. Det tycker jag blev fint. Vad tycker du?
Hade också lite blå velour från Stoff o Stil kvar hemma sedan jag sydde Amandas OnePiece Overall vilket passade perfekt i färg till ett par små byxor.
Mudden kommer från Dollys Tyger.

Sydde även en liten mössa som fodrades med röd interlock.





Tröja, Byxa och Mössa är sydda i strl. 74/80 och är till salu. Pris 280,-

Skicka ett mail till [email protected] om du är intresserad av att köpa.
Plagget finns annars till beskådan/att köpa hos Viktväktarna i Vällingby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0