Mysdress till Love i doppresent

Chefen fick lille Love i höstas (eller, ja hans sambo födde) och i december var det så dags för dop.
Naturligtvis måste DesignTranan bidra med en present till lille sötnosen!

Amanda och jag for till Malmö för att hälsa på mormor och morfar tre veckor innan jul. Vad passade väl bättre då än att sticka in i Stoff & Stils affär.

Vilken affär! Massor med roliga tyger i mängder. Amanda och jag shoppade loss rejält tyckte vi men vi skulle nog ha köpt lite till för det var några tyger vi lämnade kvar som vi nu ångrar att vi inte köpte.

Nåja, man kan ju alltid beställa.

Köpte i alla fall möster och tyg till en mysdress åt Love i storlek 6 månader (74).
Tyget är svart velour i byxor och ärmar.
Tyget mitt på tröjan är svart velour med vita kameler.
Mössan är gjord i samma svarta velour med vita kameler och fodrad med svart muddtyg.



Är du sugen på en mysdress till din baby?
Lägg ett mail så syr jag upp i önskad färg och storlek!
[email protected]

Eller....om jag har färdiga kläder så lägger jag ut dem i shoppen på www.traneving.se/shop





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0