Korg i rött med svart foder

När Amanda och jag åkte till Malmö fyra veckor innan jul för att hälsa på mormor och morfar så sydde jag denna förvaringskorg till mamma.

Innan besöket fyllde Amanda och jag korgen med senap, te och saffran från Apoteket. Vi köpte också några färska lussebullar som vi stoppade ner i korgen innan vi åkte.
Vi slog genomskinligt cellofan runt om presenten och band om det hela med rött sidenband.
 
Mamma blev mycket glad för presenten som jag senast såg använd, fylld med bröd, när vi firade "lille-jul" i Malmö helgen innan julafton.

Det fina röda tyget hittade jag på IKEA. Köpte bara 1 meter och så här i efterhand ångrar jag att jag inte köpt mer.
Förvaringskorgen är fodrad med svart tyg, även det inköpt på IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0