OS-Mössan i garnet Tilda

Har haft värsta virk-febern hemma!
Kan inte sluta. Mössorna växte på hög så det var tur att det blev jul så jag kunde dela ut alla mössor.


Mössa nr 1 gick till Jeppe
Mössa nr 2 behöll jag själv
Mössa nr 3 fick Tobias
Mössa nr 4 var egentligen till Amanda men hon använder inte mössa (typisk 14 åring) så den fick kusin André i julklapp.



Jag använder garnet Tilda från SvartaFåret till mina OS-Mössor. Tycker att det garnet är mycket mjukare och skönare än Dropps.

Jag virkar även OS-Mössan på beställning.
Om jag har mössor på lager så lägger jag upp dem i shoppen www.traneving.se/shop
Om du inte hittar mössorna där så skicka ett mail till mig så virkar jag efter de färger du önskar.
Maila mig på: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0