Sommar och sol.......och dålig på att uppdatera min blogg...

Jag ber om ursäkt för att jag varit så dålig på att uppdatera min blogg under sommaren.
Men det vackra vädret har varit för vackert för att man skall sitta inne och sy på symaskin.
Under sommaren har vi hunnit med att besöka 9 länder.

Första resan under sommaren var tillsammans med våra två yngsta barn (15 och 17). Då reste vi med husbil genom Sverige, Polen, Litauen och Lettland.
Andra resan jag gjort var tillsammans med min man. Alla som känner till oss lite mer vet ju att vi är inbitna friluftsmänniskor och har en mycket välbesökt hemsida www.traneving.se
I år gick resan till Italien och med det vandringar i Dolomiterna och kring Garda sjön.
Efter vår resa i Italien drabbades jag och min make av en elak magbakterie som slog ut mig totalt i tre veckor (samma bakterie som man funnit i vattnet i Östersund).
Nu är jag äntligen på gång igen!

Har beställt tyg från stoff och stil och ska sy en av deras nya modeller.
Bilder kommer så fort jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0