Handstickad "Pippi-Mössa" till salu

Oj vad jag snöat in på stickning!
Nu har jag en söt liten handstickad Pippi-mössa till salu.
Storleken är 46 - 52 cm och passar baby/barn beroende på huvudomfång.
Priset för mössan är 280,-
Maila mig på [email protected] som du är intresserad av att köpa den!
Har börjat på en ny Pippi-mössa till min dotter Amanda. Kul när hon gillar det jag gör!
Har ett par sy ofärdiga syprojekt hemma men det kommer liksom aldrig till slutklämmen. .....
Har bland annat två OnePiece till baby 3-4 månader på gång.
En blå fodrad med blått aptyg från JNYDesign
och
En rosa fodrad med randigt (ljus och stark rosa) jearsy från S&S.
De ska bli kara snart och då lägger jag ut dem här till försäljning :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!

Jag undrar ifall om du stickar Pippi-mössor på beställning till vuxna? tack på förhand, Mvh Sanna.. :)

2011-09-26 @ 21:02:01
URL: http://sannisen.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej Sanna,



Jodå, det gör jag.

Priset är det samma, dvs. 280,- och leveranstiden är just nu ca. 2 veckor.



Maila mig på [email protected] om du fortfarande är intresserad!.

/Helena

2011-09-27 @ 09:54:17
URL: http://designtranan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0